• سه شنبه ١٩ دی ١٤٠٢-١٠:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٥٦
عباسی تذکر داد:4-207

شهرداران مناطق ملاحظات قانونی بیشتری در مورد گودبرداری‌ها داشته باشند

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در خصوص گودبرداری های غیر اصولی به شهرداران مناطق تذکر داد و بر ضرورت رعایت ملاحظات قانونی، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا، ضمن عرض تسلیت و ابراز تأسف به دلیل جان باختن دو تن از شهروندان تهرانی در پی گودبرداری غیراصولی و ریزش ساختمانی در منطقه 18، متذکر شد: در امر گودهای بسیار پرخطر گودهای رها شده و همچنین ساختمان‌هایی که عملیات ساختمانی و گودبرداری دارند، شهرداری مناطق ملاحظات کافی و قانونی را در این باره داشته باشد.
 
پهنه حق طلبی از غرب آسیا به سراسر جهان گسترش یافته است
عباسی در ادامه در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اظهار داشت: لازم به ذکر است که امروز در صحنه جهانی شاهد آن هستیم که مرزهای حق طلبی تغییر کرده و از پهنه منطقه‌ای غرب آسیا به سراسر جهان گسترش یافته است. اتصال معنوی و روحی انسان‌های آزاده با عقاید و سلایق گوناگون بر حول محور حق و حقانیت شکل گرفته و این حمایت گسترده در پهنه خاکی نویدبخش آینده‌ای درخشان است. 
وی ادامه داد: برای فلسطینیان و برای جبهه حق و شهدای محور مقاومت چیزی جز "اِحدی الحسنیین" وجود ندارد اما برای جریان شیطانی، باطل و کودک‌کشی مانند اسرائیل، امروز چه ثمره‌ای داشته است؟ آیا میراثی جز رسوایی و شکست، جز پوچ شدن شاهد هستیم؟ حقیقتی که خود را پس از سه ماه سرمایه گذاری میلیاردها دلاری هالیوودی و رسانه‌ای به فضل و مکر الهی در میدان عمل نشان داده است. امروز خون کودکان مظلوم جهان از غزه تا لبنان، عراق، یمن و تا کرمان، حکایت از یک چیز دارد و آن اینکه خونخواران و ظالمان یک رفتار مشترک دارند؛ ان‌شالله با قدرت و همت مجاهدین و مقاومت شریف آزادی‌خواهان جهان روزی شاهد خواری بیشتر ستمگران بوده و با ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) ریشه ظلم برچیده شود. 
 
مهدی چمران، رئیس شورا نیز در ادامه اظهارات عباسی با اشاره به فیلمی از تظاهرات چند کیلومتری مردم کپنهاگ، پایتخت دانمارک اظهار داشت: این دیگر خیابان انقلاب تهران نیست. بلکه خیابان یکی از کشورهای اروپایی، آن هم دانمارک است که به اندازه تهران هم جمعیت ندارد. می‌بینیم که سال‌ها تلاش اسرائیل، نتیجه‌اش چه شد؟ این به بهای خون پاک شهدای غزه ست. ان‌شالله که همه شاهد پیروزی و موفقیت نهایی آن‌ها باشیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: